Nelson

26 januari 2013 - Blenheim, Nieuw-Zeeland

Vandaag hadden we ontbijt zonder Els, die komt maandag weer terug. Nadat we de dieren gevoed te hebben zijn we naar Rai Valley gegaan om hHans daar af te zetten. Vanaf hen was het nog 45 minuten rijden naar Nelson. Nelson is een haventje. We zijn naar de markt gelopen. Het was niet druk wel gezellig. Diverse straatmuzikanten die er speelden. Ook zijn we diverse winkeltjes in en uit gelopen.

In de cathedraal van Nelson hebben we weer kaarsjes aangestoken. Vanaf die heuvel had je een mooi uitzicht. Rond de klok van vijven kwamen we terug in Rai Valley  en hebben daar na het eten nog 2 boompjes gekaart. Gewonnen en verloren, eerlijk verdeeld ;). Morgen gaan we naar Kaikoura de walvissen bezichtigen. Daar heb ik heel veel zin in!

1. Mien Mocking:
    29 januari 2013
    Hoi Piet en Patrick
    Ook even reageren op dit reisverslag. het ontbijt zonder Els was denk ik niet zo lekker en niet zo gezellig, of kunnen jullie je ook vermaken zonder vrouw aan tafel? Jullie zijn ook weer gezellig naar een markt geweest, dat is nog steeds Piet zijn hobby denk ik want dat doet jij graag.En dat jullie daar ook kaarten dat zegt genoeg hoe graag jullie dat wel doen. Maar zo te lezen maken jullie er echt wel wat van. Groetjes van Wout en Mien.