Blenheim

25 januari 2013 - Blenheim, Nieuw-Zeeland

Het was weer ochtend en had vandaag weer eens goed geslapen. Vandaag hadden we niks gepland. Na het ontbijt heb ik een “korte” rondleiding gekregen in hun tuin.  De kippen, de 5 kalveren, weilanden, sloot etc etc. Wat wonen ze er mooi! Ook vandaag hebben we weer eens triominos gespeeld. Weer wilde het met mij niet lukken. Els gaat vandaag enkele dagen met een clubje wandelen. Ria en Bart kwamen vanavond meeeten dus moesten we eerst nog de keuken in om het een en ander voor te bereiden. Het was erg gezellig die avond en hebben veel gelachen. Ze wonen hier 70 km vandaan. Morgen gaan pa en ik naar nelson en zetten we Hans bij hen af. Die gaat enkele schapen slachten daar. Ook gaan we daar eten.

1. Mien Mocking:
    28 januari 2013
    Hoi Piet en Patrick
    Kort reisverslag waar veel in te vertellen was, rondleiding door hun tuin,extra visite, wandeling maken, schapen slachten, spelletje gedaan, als Bjorn dit leest had hij graag mee willen doen, want hij houd nog steeds heel erg van spelletjes doen. Groetjes van Wout en Mien