kuala lumpur

8 februari 2013 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Ben zojuist om 22.41uur geland. vlucht ging oed met weinig turbulentie. heb nog ff kunnen slapen in het vliegtuig waardoor de tijd toch wat sneller lijkt te gaan. nu kan ik helijk in de gate ernaast inchecken. ik hpef dus niet zolang als in auckland te wachten. amsterdam here i come! Nog maar 12 uur vliegen denk ik.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bart:
    7 februari 2013
    8 Februarie 2013 . Kuala lumpur terwijl ik dit lees is het bij ons pas 7 februarie Het gaat wel snel maar niet zo snel
    Welkom in ons kikkerlandje
  2. Mikel en Martha:
    Ha die Patrick,
    Het blijft inderdaad 'gek' dat het daar al 8 februari is ... hier is het gewoon donderdag 7 februari en zijn wij nog op het werk :-) !? Yes, jij mag nog lekker 12 uur filmpjes kijken, spelletjes spelen en slapen?
    Groet Mikel & Martha
  3. Mien Mocking:
    Bijna thuis, Patrick
    Ja nog even en je bent geland op Schiphol, hopenlijk is dan alles goed gegaan en staat Dennis jou op te wachten. Veel plezier dan weer in Nederland. Groetjes van Wout en Mien
  4. Ruud en Dinie de Boer:
    Hallo Patric
    Vandaag jje reislogger bekeken geweldig. ,En er komen weer veel herinneringen boven als ik lees op welke plaatsen jullie zijn geweest. Jullie zullen wel erg genoten hebben.zealand geweest Wij zijn in 1997 en 2005 in Zew Zealand geweest
    hartelijke groeten Ruud en Dinie de Boer
  5. Hugo en Petra:
    8 februari 2013
    Hoi Patrick het is hier bijna 8 februari, we hebben je reisverhalen met veel plezier gelezen voor jou heel veel mooie herrinneringen.
    nog ff en je bent weer thuis in ons koude landje ben je zo weer aan gewend hoor!!
    we zijn benieuwd naar alle foto's en verhalen tot gauw :=)
    Hugo en Petra
  6. Joke:
    8 februari 2013
    Hé hé.het zit er weer op!!!
    Van wat ik heb gelezen in jullie reisverhalen is het een prachtige reis geweest en hebben jullie erg genoten.
    Maar dat hebben wij ook via de site met al jullie belevenissen
    Het was erg leuk om die verhalen te lezen.
    Vast een reis die je nooit zal vergeten Patrick,en die maar mooi hebt meegemaakt !!
    Nu lekker naar zus, zwager en kids en bijkletsen maar..........................
    Daarna pitten en bijkomen van jetlag dat heeft ook ff tijd nodig.
    Wennen aan weer en tijdverschil.Ik ben benieuwd naar foto's en verhalen,maar die zie ik en hoor ik vast wel een keer!!!
    Fijn weekend gewenst en nagenieten, bedankt dat we met jullie mee mochten "reizen" via de site.Lieve groetjes van mij.