laatste gedeelte.... nog ff volhouden

8 februari 2013 - Houten, Nederland, Nederland

De gate was naast de gate waar we uitstapten, dat viel gelukkig mee. Ik kon gelijk gaan boarden en niet veel later het vliegtuig in. Ik zat nu op rij 11h. Niemand voor me. Naast me zat een meisje die had wezen backpacken in Australië voor 5 maanden. Duss gesprekstof hadden we wel, maar ik moet ook proberen te gaan slapen om een jetleg te voorkomen. Tegen middernacht vertrok het vliegtuig. Bij de startbaan begon het vliegtuig gas te geven maar toen die op volle toeren aan het rijden was, remde hij ineens volop. Er was wat mis. Er bleek een technisch probleem te zijn met de linker motor. Weer pech. We gingen terug naar de luchthaven. Na eventjes te hebben gewacht moest iedereen eruit en overstappen naar een ander vliegtuig. Deze vertrok om 02:20 uur ipv 23:55 uur. Iedereen kreeg een tegoedbon om op de luchthaven een maaltijd te nuttigen. Ik had niet veel honger en koos ervoor om wat te drinken te halen. Tegen half 3 in de nacht konden we weer instappen. Nu vertrok deze wel. De vlucht duurde ongeveer 13 uur. Tegen 9 uur kom ik nu aan op Schiphol. Daar zal ik opgehaald worden door mijn neef Dennis. De vlucht verliep redelijk soepel. Af en toe huilende kinderen in het vliegtuig. Het is mooi om te zien hoe de mensen in het vliegtuig proberen te slapen. De 1 normaal, de ander met oogkapje, de andere helemaal ingepakt in hun cappuchon. Tegen 09:00 ben ik geland op Schiphol. en was maar klein stukje taxieen naar de luchthaven. Ook de koffer was er al snel, dus kon ik snel naar de aankomsthal. Daar zag ik in eerst instantie Dennis nog niet staan en hij mij ook nog niet, maar na ff zoeken zag ik hem. Het was frisjes in Amsterdam, met een temperatuur van 1 graad. Zonnetje scheen iig en het was droog. Nu eerst naar Angelique, op de koffieBij Angelique kregen we nog telefoon van Pa uit Nieuw Zeeland. Hij maakte het goed daar en was blij dat ik weer veilig in Nederland was aangekomen. Over 2 weken komt pa weer terug van vakantie. Geniet er nog maar ff volop van pa! Veel plezier daar in Nieuw Zeeland. Voor mij wordt het flink wat foto's sorteren en daar weer selectie uit nemen voor evenuteel plakboek.

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties. Het deed me veel goeds! Thanks :)

1. Ruud en Dinie de Boer:
    9 februari 2013
    We hebben erg genoten van je verhalen
  2. Mien Mocking:
    9 februari 2013
    Hallo Piet en Patrick
    Patrick is weer veilig thuis, maar Piet is nog verder aan het genieten, ben benieuwd naar de reisverslagen van Piet, of ben jij net zo als ik...(dat is voor de jongelui weggelegd)Maar ik weet zeker dat jij daar met Hans en Els nog een paar hele mooie weken krijgt. Geniet er met volle teugen van ,want voor je het weet is het weer voorbij. Piet,Hans en Els groetjes van Wout en Mien Mocking