het gaat krap worden...

7 februari 2013 - Auckland, Nieuw-Zeeland

De eerste vlucht is achter de rug. Vlucht van Blenheim naar Auckland verliep snel en goed. Kon mooi de vulkaan zien. nu onder de sneeuw. heb me nu ingechecked in auckland. helaas heeft het vliegtuig 2uur vertraging. het gaat spannend worden of ik de aansluiting ga halen. er is maar 3 1/2uur tijd tussen landen en opstijgen. nu dus 2uur minder. heb nu hier alle tijd om rond te kijken.

ik mis Onamalutu valley nu al! Heb daar een geweldige tijd gehad. Thnx Hans en Els! Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van deze 36uur durende trip!
Boardingtijd is nu 15.30uur. nog 3uur wachten.

1. Dennis:
    Hoi Patrick!

Tjonge, wat is het snel gegaan allemaal. Voor je het weet ben je weer thuis in Houten. Balen van je vertraging! Ik hoop dat de aansluiting gaat halen, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Ik ben vrijdag in ieder geval op Schiphol om je te verwelkomen. Afgelopen nacht weer een pak sneeuw gevallen, maar het is ook weer aan het dooien. Vanochtend was het glad op de wegen en er stonden lange files. Geniet nog maar van je reis, al zal het ook heel vermoeiend zijn. Tot vrijdag en een hele goede terugvlucht!! Groetjes, Dennis
  2. Mikel en Martha:
    7 februari 2013
    Ha die Patrick, leuke foto's vooral de van de vulkaan op je scherm :-) . Hopelijk ga jij je aansluiting halen en ben jij gewoon vrijdagochtend in Nederland. Lekker even langs bij Huize Bloemberg-Mocking? Goeie vlucht en tot gauw, groet M&M
  3. Angelique, Kees, Bjorn en Liz:
    7 februari 2013
    Ha patrick, hier wordt door bjorn al echt uitgekeken naar jou thuiskomst:-). Leuk om de foto's te zien, nu de rest van de rest1500 (??) foto's nog. Morgen staat de koffie hier klaar voor jou en dennis!! Veilige reis verder en tot morgen!! Groetjes van ons
  4. Mien Mocking:
    Hallo Patrick
    De terug reis gaat vast volgens plan, tenminste daar gaan wij van uit.Als jij weer in Nederland bent dan is het weer net als voor de reis, Bij Angelique staat voor jou en Dennnis de koffie weer klaar, zoals altijd ben jij daar van harte welkom, Ja en Bjorn zal wel aan jou lippen hangen, want hij is er wel vol van en leest ook goed jou reisverslagen. Nu nog het laatste stukje reizen.Wij kunnen alleen maar zeggen .....Welkom Thuis......Groetjes van Wout en Mien
  5. Angelique, Kees, Bjorn en Liz:
    7 februari 2013
    helaas... vertraging i.v.m. technisch probleem met de motor bij het opstijgen. Één voordeel voor Dennis... die hoeft nu niet zo vroeg zijn bed uit :)
    Hopelijk verloopt de reis verder voorspoedig en zien wij je morgenochtend op de koffie! Bjorn kijkt al uit naar het avondeten met jou én Dennis! Goede reis!
  6. Petra en Nico van Kerkhoff:
    Hoi Patrick,

Welkom thuis! We hebben genoten van al je reisverslagen. Het zal niet meevallen om weer over te gaan tot de orde van de dag, succes daarmee!

Lieve groeten uit Groessen, Nico, Petra, Sven en Bente