uitzicht

8 januari 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag hebben we de tv-toren bezocht en genoten van een schitterend uitzicht. we kwamen op een hoogte van 276 meter en konden ons hotel mooi zien. daarna zijn we richting Chinatown gelopen. daar is een soort markt.veel tassen en kleding of mobieltjes kun je daar kopen. ook wordt er veel aan de weg gekookt. Ook hebben we voor het eerst een fikse regenbui mee mogen maken. waarna het wel iets broeieriger werd. nu samen heerlijk aan de leffe en löwenbrau... onze verkoeling!

1. Mikel en Martha:
    8 januari 2013
    Ha Piet en Patrick, leuk om te lezen wat jullie allemaal doen. Hier in Nederland gaat het allemaal z'n gangetje. Morgen zagen wij alweer de week door :-) . Veel plezier, groet M&M
  2. Angelique, Kees, Bjorn en Liz:
    8 januari 2013
    Hoi hoi, goed te lezen dat jullie vermaken, maar wij hadden natuurlijk ook niet anders verwacht :). En wat handig zo'n blog en facebook. Zo wordt iedereen op de hoogte gehouden van jullie reiservaringen! Ook Bjorn vind dit natuurlijk heel leuk! Nou genieten jullie nog maar lekker verder en wij houden gewoon contact via whattsapp, facebook of deze blog! Lieve groetjes van ons viertjes
  3. Fred en Diny:
    9 januari 2013
    Hallo heren,
    Jullie hebben geen last van hoogtevrees. Anders hadden wij dit plaatje niet gehad. Mooi dat wij kunnen mee genieten. Alleen de leffe zullen wij zelf thuis maar gaan openen.