kuala lumpur here we are

7 januari 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een goede al halverwege de middag donker. daar moest je wel ff aan wennen. taxi stond ons al keurig op te wachten om ons naar hotel istana te brengen. we werden al gewaarschuwd voor "blauwe maandag". En dat was er ook. was blauw vd mensen en auto's. een auto huren zou ik hier ook niet snel doen. wat een hectiek. het hotel zag er schitterend uit. we erden daar al door 5 personeelsleden opgewacht en begroet! kamer was alleen nog niet voor ons gereed, helaas. dan maar een rondje verkennen. het is goed warm. 26C was het al om 10uur. nu zitten we ff wat te drinken bij Starbucks. jaaaa wifi in de zaak! Top. goed begin van onze mooie vakantie. voor jullie slaap lekker.. wij gaan nachtje uhh dagje door! Tot snel :)

1. Mikel en Martha:
    7 januari 2013
    Fijn om te lezen dat jullie een goeie reis hebben gehad en de stad al een beetje hebben verkend. Hier is het nu bijna 7:00 uur en de werkweek gaat beginnen. Veel plezier, groet M&M
  2. Marcel enMuriel:
    7 januari 2013
    Hoi hoi, fijn dat alles goed verlopen is. Het hotel ziet er prachtig uit zeg. Geniet en ben benieuwd naar jullie volgende verhaal! Heel veel plezier. Groetjes M&M en de kids
  3. Fred en Diny:
    7 januari 2013
    Dat ziet er deftig uit zeg, geniet er van en hou ons geregeld op de hoogte.