op naar deel 2

10 januari 2013 - Sepang, Maleisië

Zo. Ons eerste deel zit erop. We hebben net ingechecked op de luchthaven van Kuala Lumpur. De vlucht naar Auckland vertrekt om 08.50uur. Het zal in totaal 10uur en 15minuten duren. We zullen rond middernacht aankomen. lokale tijd. tijdsverschil met Nederland zal 12uur wezen. Vanochtend een keurig ontbijtpakketje meegekregen vh hotel. Ook was het dit keer minder druk op de weg. In 45minuten tijd waren we op de luchthaven. Vliegtuig staat klaar en we hebben weer 2 mooie plaatsn in het vliegtuig. Tot in Auckland, Nieuw Zeeland!

1. Angelique, Kees, Bjorn en Liz:
    Lieve pa en Patrick,

Wat is deel 1 van jullie reis toch snel gegaan maar zo te lezen hebben jullie goed genoten in Malysie. Nu op naar deel 2 Nieuw Zeeland en dan naar Hans en Els. Veel plezier en tot horens. Lieve groetjes van ons
  2. Mikel en Martha:
    10 januari 2013
    Ha die Piet en Patrick, leuk hoor om iedere keer jullie berichtjes te lezen. Hopelijke hebben jullie een goeie vlucht; beetje slapen, filmpje kijken of spelletjes doen. Als het goed is gaat binnenkort in Nederland toch de winter beginnen, want het wordt brrr ... koud :-) !? Wij zijn benieuwd naar het volgende bericht vanuit Nieuw Zeeland. Groet Mikel & Martha
  3. Mariette:
    10 januari 2013
    Hallo Piet en Patrick, uit het oog is niet uit het hart. Bij deze bedankt voor jullie warme belangstelling naar ma (Cis) toe en leuk om jullie reis op deze manier te kunnen volgen. Veel reisplezier! Mariette
  4. Mikel en Martha:
    10 januari 2013
    Ha die jarige Piet, bij ons is het nog donderdag en bij jullie is het al vrijdag 11-1 dus ... jij bent jarig :-) ! Hieper de pieper hoera, gefeliciteerd! En Patrick jij ook gefeliciteerd met jouw pa. Fijne verjaardag, groet Mikel & Martha
  5. Mien Mocking:
    Hallo Piet en Patrick
    Leuk om zo wat van jullie te lezen en de foto's te zien.Zo te zien hebben jullie al mooie dingen gezien en gedaan met elkaar. Ook een mooie foto van die mannen met bloot bovenlijf en met die grote tongen, maar ze hebben wel veel plezier. Dat zijn ook wel gezellige mannen om daar je verjaardag mee te vieren.Maken jullie er maar een gezellige dag van. Gefeliciteerd van Wout en Mien.
  6. Cis:
    11 januari 2013
    Hoi Piet,
    Van Harte Gefelicteerd met je verjaardag, we wensen je héél veel gelukkige
    gezonde en liefdevolle jaren, samen, en met de kinderen en kleinkinderen.
    Maak er één mooie dag van met veel zon en gezelligheid samen met Patrick.
    In gedachten neem ik er borrel op en op onze toekomst !
    Lieve groetjes, Cis
  7. Wim en Lenie de Wit:
    11 januari 2013
    Piet:
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,maak er een mooie dag van
    en geniet van jullie reis.Als ik vanavond de hond uitlaat neem ik met cis
    er wel een borrel op.
    Groetjes Wim en Lenie
  8. Wim en Tonnie:
    Dag Piet en Patrick,
    Van harte proficiat met je verjaardag.
    Als je dit leest is de dag al voorbij maar drink in elk geval nog maar een glaasje
    op je verjaardag. Heel goede reis verder!!!
  9. Fred en Diny:
    Hoi Piet,

Van harte gefeliciteerd en heel veel gelukkige en gezonde jaren toegewenst.
    Een hiep hiep hoera vanuit de Veldstraat in Duiven. De groetjes in aan allen daar en nog heel veel reisplezier.
    De feestelijke groetjes van Fred en Diny.
  10. Bart:
    12 januari 2013
    Hallo Piet en Patrick als ik dit zo lees is de wereld toch wel groot en mooi
    Piet proficiat we nemen er wel een borrel op Groet Paulien en Bart
  11. Joke:
    13 januari 2013
    Hoi grote broer en neef,
    Eindelijk is het me gelukt via Wim en Tonnie om op de site te komen van jullie.Wilde op de valreep je nog ff proficiat wensen,maar daar ben ik te laat voor.Het is hier al zondag en eigenlijk bedtijd.Jullie zijn al weer een dag verder.Maar Piet ik wil je nog héél veel gezonde en fijne gezelige jaren erbij wensen.Ook al zijn de felicitaties wat aan de late kant,ze zijn niet minder gemeend!Wat ik zo lees,hebben jullie het best naar de zin.Hoop jullie nu verder te kunnen volgen.Geniet samen en veel plezier.
    P.S.
    De borrel alvast genomen op je verjaardag!!